Many informations about COVID-19, CORONAVIRUS, how will it spread into population
in many countries, actual COVID-19, CORONAVIRUS GRAPHS, also Perspectives, forecasts, outlooks for the future, epidemic and pandemic prognosis and actual
>>>>>> COVID-19, CORONAVIRUS PREDICTIONS <<<<<<
COVID-19, CORONAVIRUS links to GRAPHS day by day
COVID-19, CORONAVIRUS links to PREDICTIONS day by day
Other interesting COVID-19, CORONAVIRUS summary links and reference pages

انگلیسی اصلی - محصول محافل گاهشناسی-kounice-2010 . لطفا هر گونه خطا ناشی از ترجمه ماشینی بهانه.
lightning
گاهشناسی Kounice 2010
مشاهدات در تخلیه رعد و برق machinely ضبط، فقط به یک مزرعه گندم
crop circles
Learn about thunderstorms RSS feed

حلقه‌های کشت‌زار

  - ترجمه سایت ماشین

من بسیاری از حمایت پدر و مادرم. این چیزی که من همیشه قدردانی است. آنها به من بگو من احمق بودن بود و آنها به من گفتند: من می شد خنده دار. J.Carrey
شوخی چیز بسیار جدی است. W.Churchill
هر دختر می تواند فریبنده. همه شما را مجبور به ایستاده است و هنوز هم احمقانه است.     Hedy Lamarr

محافل محصول ، عکس محصول، Kounice2010 زمان تکامل

PagPh

 

 

 

Kounice 2010 - پیشرفت زمان

 

برخی از یادداشت ها در حال حاضر

 

گندم، که در حال انتظار برای یک مدت زمان طولانی ... (همچنین برای سایت شاملOstráبالاتر از مسیر دروغ گفتن بعد از دو هفته، جو، گندم شروع به دراز کشیدن بعد از یک سری از ماه)

 

رعد و برق شناسایی ... تقریبا در ... CEST ساعت، قطب ...

... تقریبا GPS، در حال حاضر ... هزاران نفر از آمپر

 

این نوع ابر - زمین، CG

 

در این دیدار برای اولین بار به سایت ... هنوز هم در این زمینه استراحت، و نه یک تیغه (foto)

 

fتا بازدید بعدی در تاریخ 1 اوت، 2010 به دنبال "اعتراف به جرم مجموع کلی از تسلیم `باید باشد (آسیب دیده، ضعیف شده) سطوح به مراتب زیر 1٪ از منطقه میدان کل (ده چند متر مربع از بیش از 15 یافت شد هکتار)

 

fآگوست 8، 2010 در طی یک بازدید در حال حاضر تسلیم خواهد بود (آسیب دیده، ضعیف شده) چند درصد از این منطقه به عنوان تصاویر پیوست شده در این زمینه ترشحات رعد و برق دیده می شود ...

 

همچنین ممکن است که مقداری از انرژی ناشی از در آهنگ های تراکتور (خطوط تراموا)، حتی اگر این اتفاق می افتد در طول رعد و برق محصول محافل نوع همچنین، اما در حال حاضر، آن را واقعا فقط یک فرض است. در زمین مجاور (Kounice B) نشان داد فلش محافل محصول، محصول همچنین بر روی زمین دراز کشیده بود. البته، ممکن است که میدان B (به همین دلیل ما فقط B؟) توسط یک بازوی موازی از رعد و برق، که ضربه Kaunitz A. تحمل فاصله مناسب قرار گرفت، ضربه بازو موازی ممکن است هر چیزی تا حدود یک کیلومتر دور. فقط آن را به عنوان امکان پذیر است که رعد و برق، به عنوان محافل محصول در برخی از موارد در درصد کمی ممکن است برخی از ویژگی های همچنین از نوع CG نمایشگاه. علاوه بر این، می تواند چیزی است که در طول یکی دیگر از طوفان بود که نظارت نمی شود اتفاق می افتد.

 

عکس های بیشتر در این زمینه Kounice C (جهت غرب نسبت به حق Poříčany از جاده، دوباره گندم، فاصله از تقریبا تخلیه 1000 تا 1200 متر از لبه غربی روستا) گرفته شد، اما این بازدید دوم از Kounice در حال حاضر برداشت شده است.

 

توصیف زمان تاخیر هنوز smaller.These زیادی در مقابل محل Ostráدر نزدیکی ریل قطار (حدود 50 متر)، که در آن در حدود 4 ماه به طول انجامید قبل از گندم خم به زمین. زمینه های همسایه جو (جنوب از راه آهن) وحی مسطح (آسیب دیده، ضعیف) برای حدود یک هفته تا 14 روز پس از این رویداد است. " البته نه همه، در ابتدا فقط از مربع ده متر، و سپس صدها نفر و در نهایت هزاران (و بین 10-15٪ از مساحت کل حوزه محصول برآورد). مستند، عکس، تصاویر خواهد شد به تدریج در صفحه اضافه شده Ostráاست.

 

جالب توجه آن است که در صفحه نگاه مزرعه گندم تطبیقی ​​، که در آن عکس قرار داده شی از زمینه جو (Benátecká Vrutice) که در آن به نظر می رسد هیچ یک از رعد و برق در طول سال تمام ضربه نمی.

 

 

صفحه در حال ساخت

برخی از اطلاعات جزئی در حال حاضر ممکن است به عنوان مثال در برخی از صفحات خلاصه در بر داشت.  محافل محصول - درک عمدتا در حال حاضر یکی از گسترده ترین صفحه است. یکی دیگر از اطلاعات نسبتا جامع را ممکن است بر روی لینک از صفحه متن . لینک به برخی از متون منتشر شده وجود دارد. همچنین برخی هنوز منتشر نشده است، یعنی برخی از نسخه پیش نمایش. تست های دیگر در اینجا قرار داده شده نامرتب هستند . متون البته آن اضافه شود، به طور مداوم.

 

 

اگر علاقه مند، cropcirclesonline تماس با (در) جی میل (دات) کام

 

 

رشته - گندم و سابقه ای از خطوط میدان مغناطیسی رعد و برق

تکان دهنده، گیج کننده، تعجب آور، دشوار است به این باور است، اما چشم باز شباهت همچنین

میدان گندم - سابقه ای از خطوط میدان مغناطیسی تولید شده توسط ترشحات رعد و برق

نزدیک به یک میلیون آمپر (مدرسه آزمایش شناخته شده است - حداکثر 20 تا 30 آمپر)

 

  

دقیقا در لحظه ای از رعد و برق جریان تخلیه از طریق ساقه های ذرت القا و انجام شد (هوا یونیزه شده، تخلیه کرونا) جریان الکتریکی است. با تشکر که به ساقه و سایر قسمت های گیاه ممکن است خواص الکترومغناطیسی را نشان می دهند.

 

اگر علاقه مند، cropcirclesonline تماس با (در) جی میل (دات) کام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این صفحه آماده شد و تمام حقایق و نظریه های ارائه شده در اینجا بسیار کامل و از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت در جزئیات تجربی

 

ژان Ledecky

 

مشکل با تمام جهان این است که احمق و متعصب همیشه تا برخی از خود، و عاقلانه تر مردم پر از شک و تردید می باشد.  B.Russell
N.Bonaparte: نژاد انسان با تخیل خود را اداره می شده است.   
من یک درمان مناسب برای گلو درد: کاهش آن آلفرد هیچکاک
z